Saturday, November 19, 2011

Aku Hanyalah Si-Bacul Yang Tak Berani Melacuri Hatimu !



Status daripada Skype


Doakan perjalananku (dan sumbat rapatkan jari tengahmu ke aorta jantungku! ;)
(updated 19 days ago)

'
- 19 hari sebelumnya hari ini, aku sepaututnya mempunya hari-hari yang bagus untuk lena dalam mimpi. Kerana keesokan harinya sebuah perjalanan bakal ditempuh. Dan aku
berjaya mendapatkan hari-hari itu dengan indah.

- Dan ‘jari tengah’ itu untuk aorta jantungku. Hmmm. Ianya keluar just when I’m felt, I’m loser to the end (still-stand). Mungkin orang cakap, “akan tiba harinya nak, harinya yang engkau akan jadi segala macam raja kepada cinta!” Dan cakap-cakap itu sudah terlalu uzur ku pegang dari dahulu kala sehinggalah celik mata kini. But I’m still there because I’m still in-believed in this;
- - Just WAIT, and you will be GREAT ! ;)

- Cinta adalah makanan untuk hati ;)


“darah yang melalui aorta jantung baru pecah. meletup. jadi, dokter, boleh saya tukar darah saya kepada petrol ron 95 tanpa plumbum dengan alloy sebagai pembuluh darah saya.? confirm tak pecah bila meletup, dokter !” 
(17 days ago via Skype)


- Cuba untuk terus me-melankolia-kan dan me-metafora-kan ke-klise-an hati agar “sidia” tahu aku sedang parah menghidap barah angau (walaupun hakikatnya “sidia” tak pernah mengambil peduli akan hidup ini. A creep-stalker. Still-sweat-kan? ;’)

dan satu lagi ! kalau dokter boleh baca 'sayap-sayap patah' dari khalil gibran, kenapa dokter tak boleh kesan dan terangkan mengapa sel-sel darah merah saya tiba-tiba rakus ditelan oleh sel-sel darah putih saya dengan kadar yang drastik? kenapa tak kesan semalam?! 
(17 days ago via Skype)

- Still on the same day, and absolutely on the same hour! Miracle-kan? Huh, tapi itulah yang akan aku cuba sampaikan saat itu. Dalam hati ini ketika itu sedang berontak-rontak agar kau baca dan faham isi hati-jiwa-naluri si gila ini. I’m such a phatethic hopeless-romantic-kan?!

- Aku cuba untuk menyampaikan melalui watak pesakit kronik dan perawat yakni dokter. Pesakit itu adalah aku dan dokter itu adalah “sidia”.

- So, jelaskan kat situ bahawa aku berharap agar kau cepat-cepat menyambut aku untuk pantas merawat barah ini. Namun perkataan ini adalah yang terbaik untuk aku, HAMPA! (hampa dek kerana aku sendiri bacul untuk melacur dihatinya, SADIS! ;’)

- Biarkan aku terus dimamah sisa-sisa kumbahan tubuh sendiri ;)


“Empty Roughness” 
(17 days ago via Skype)

- Ini adalah mudah daripada yang termudah. Empty roughness !

- Update kali ini adalah sebagai nota pemberitahuan bahawasanya, I’m okay ! ;) so let called it as simple as hell : Empty roughness.

- Nothing to display, kan? (for the next day, I begun my journey to the east)


Tuhan kalau Dia nak turunkan bala, sekejab je. Tak kiralah secara cash atau deposit. Dan sesungguhnya dugaan/musibah yang melanda takkan menimpa kita kalau kita tak mampu untuk menanggung ;') Ya'Allah, ampunilah dosa hamba-Mu ini !
(3 days ago via Skype)

- That words came to pop-out from up and up by the highest sky of the galaxy down straight to my face! Fuck-face!

- 3 days ago. 15 November 2011. (It’s getting near to December = a disaster!)

- Hari itu adalah sejarah. Semuanya berkenaan sejarah. Hari kedua SPM yang turut berlangsung paper sejarah. Namun paper sejarah aku bertajuk, “History of *****graphic”. Dan sejarah benar-benar telah menggagalkan hari-hari yang aku sudah berani lalui.

- Did I enter the hall and sit for the exam? My answer, just, NO ! WTF! Dalam perjalan, slip exam itu aku ada genggam kesumat . keluar dari kereta, aku masih lagi mengenggam. Namun sesaat tiba aku dihadapan pintu masuk, baru aku tersedar bahawa tangan aku kosong. KOSONG!

- Celaka kan? Tuhan bermain silap mata dengan aku. Mungkin atas dosa lalu.

- 1km berlari mencari CC. Tapi semua CC yang selalu ada kini telah garang untuk berani bertukar menjadi hanya sebuah kedai photocopy! Lalu aku melangkah lelah dalam hujan yang renyai kembali ke rumah. Serius-shit!

- Orang kata, hidup kalau tak punya matlamat, beginilah jadinya ! ;’)



The Art of Lying. Come on, aku nampak gigi kau. Kau tak ada gigi taring Eyes can't lie, and it lead us nowhere (so I feel that bites-LAH!) 
(a day ago via Skype)


- Status terbaru di-angkat-tarikh (tak adalah baru sangat)

- The Art of Lying. Diangkat terma itu dari dalam blovel (novel blog) iaitu, Awek Chuck Taylor !

- Dan ini semakin jelas untuk “sidia”. Ya, “sidia” sahaja dari dahulu sampai sekarang.

- Satu perkara : semenjak aku kenal “sidia” pada awal tahun ini (lebih kuranglah. Aku pun dah lupa bila start kenal “sidia”) yang aku tak pernah sesekali update status-status aku samaada diakaun Fesbuk mahupun Skype untuk orang lain. Hanya untuk “sidia”. But I’m a FAILURE!

- So, when conversation get boring ~ ~ and bla~ bla~ bla~ “sidia” seakan-akan semakin jauh dari aku. Dicuba untuk rapat (walaupun usaha itu sedikit) namun semakin jauh “sidia” berenang keseberang ;’)


- Dan aku decided a campaign : Mencuci Kanser ! It’s all abaout her (sidia). A failure always be a failure (without a try)

- Tapi aku susah benar untuk melaksakan prinsip-prinsip bersumpah didalam kempem Mencuci Kanser tersebut. How can I forget her (sidia) ? walaupun aku tahu sebenarnya aku hanya bertepuk sebelah jari dan sidia tak pernah pedulikan pasal itu. SADIS!


- Mungkin sekarang adalah masa yang aku katakan sesuai untuk aku melepaskan rasa terhadap sidia jauh ke dalam dasar lombong. I need to get up, to wake up, to get a spirit of live. Not just be good-damn watching your wall and still and still being a great sweat-creepy-stalker untuk sidia !

- Kepada sidia ; “you make me crawling again sweaty ! (and I’m lovin’ it again and again and again” ;)

KALAU ADA JODOH, KITA JUMPA LAGI !

;) 

"IN ORDER OF TIME, “LATE” WILL NEVER BE A WORD !"
* * * * *

[P/S : Kepada “sidia”, if you know that “sidia” is/was you, please be nice to your self ;) aku hanyalah si-bacul yang tak berani melacuri hatimu ! ;) should I play a song by My Chemical Romance - I Don't Love You ?” Heart alway for a LOVE ;) ]


No comments: