Sunday, March 4, 2012

.Kau Pembunuh !





Buat satu folder atas nama kau. 
Dan pecahkan lagi 2 sub-folder di dalamnya. Sub-folder pertama kau letak nama 

VAGINA

 dan yang kedua bernama 

PENIS.

 Dan letaklah segala
yang berkaitan mengenai nama-nama sub-folder tersebut didalamnya.


Dan,


Fakkkk-lah kalau kau masih percaya untuk berpegang kepada termanologi "first impression".



*pause*
 kau sedar tak kau dah bunuh jiwa orang?





* * * * *










3 comments:

El-Janna said...

hahahaha sakit jiwa aku sakit jiwa. skrng aku tak caya dah degn first impression. maap maap/ hahahh

El-Janna said...

Damha'El Rinum tu sapa???

Lara JoLisa said...

hai jenab ;) selamat dtg & terimakaseh. 1st impression ni ada baik buruk. tapi banyak sangat yg buruk nyer. adilkah kita utk menghukum seseorang hanya mengenai luaran? fisikal? habis tu, jiwa, naluri, hati, nak campak dekat mana? kat situ saje kita dah bunuh seseorang itu sebelum sempat org tu cakap, "HAI" , pun ;) kan~

[P/S : damha'elrinum tu adalah budak gemuk yang berjambang ! *peace* hehe]