Friday, July 15, 2011

.Aku bukan orang cool. Jadi pergi mampuslah sama mereka !


.Nota 1 -
Apabila aku berada dalam sekumpulan yang pandai, maka aku layak pandang atas bawah diri. Siapa aku, itu aku punya pasal. Bagaimana aku, itu mereka-mereka punya pasal.

.Nota 2 -
Sebelum aku berdiri di sini (bersama mereka), aku dah fikir bagaimana menyelam dalam ludah orang. Kerana orang sungguh rumit, kerana ada hati untuk rasa apa itu gembira, sedih, hilai tawa, hasad dan juga dengki !

.Nota 3 -
Apabila aku tersilap, tiada jalan maaf dari sekeliling. Jadi anda-anda semua berhak tahu berapa buah kelongsong peluru penembak senyap telah mencium tubuh bangsat ini.

.Nota 4 -
Aku pandang mereka itu bagai cendikiawan. Pandai bangang, bodoh cerdik. Tapi aku takkan lupa pandangan yang sungguh melirik tajam itu. "Cissss!" sergah hati siJebat.

.Nota 5 -
Bagi aku tangga untuk aku turun dari tempat tinggi. Maka bagi aku basikal untuk mengejar pelangi, kerana aku tak punya lesen kapal terbang.

.Nota 6 -
Abad ini aku hanya mampu ada 50sen untuk berak, kerana aku tak mampu bayar yuran keahlian tandas di KLCC walaupun aku kerja bank.

.Nota 7 -
Kalau mereka tak suka aku, pergi mampus sama mereka. Biar mereka tahu aku dan tahi sama taraf pangkat (selari di sisi). Jadi sebagai memuaskan hati sendiri, aku letakanlah mereka di bawah tahi itu.

.Nota 8 -
Aku gemuk sebab aku taknak kurus. Kerana yang kurus sering suka bergelak tawa menayang ego. Jadi aku makan untuk gembira dan biarkan mereka kenyang dalam ego sampai mati

.Nota 9 -
Apabila tak suka, sabun pun kau tikam. Sedangkan sabun itulah yang mencuci kotoran engkau.

.Nota 10 -
Apabila cermat, perfume murah aku  pun kau marah. Sedangkan aku tahu kau pakai perfume playboy.

.Nota 11 -
Apabila dah tak suka (benci), wangi pun salah, bunga pun macam tahi. Apatah lagi, muntah pun macam babi.

.Nota 12 -
Senja itu aku berjalan. Dari lorong ke lorong. Dari naik kepada turun, dari turun kepada naik. Dan dari masuk keluar premis sampai kepada satu situasi. “Kenapa perlu berbohong untuk jalan yang mudah.?”. Senja itu pengemis muda itu berjalan gah meninggalkan pengemis uzur itu.

.Nota ExtraKhas! -
Aku paling sayang mak aku dan aku mungkin paling cinta sidia. Tapi aku tetap paling rindu pada yang lalu.


~~~
Sekian. 
Nota gila dari siGila 
untuk orang yang normal macam kau orang semua 
dari aku yang langsung gila 
tak sama taraf dengan kau orang sekalian.!

~PEACE FOR THE WORLD (because only WE can make that PEACE)~
-I love myself. that's all that matters-
=)

[P/S : Ini adalah kolektif-kolektif aku yang aku kumpul sampai muntah ! (untuk diri sendiri ;) ]
~

No comments: